مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-16سياسي

 فضای مجازی ستاد اصلی تبلیغات نامزدهای انتخابات 1400 شده است


فضای مجازی در هفته های منتهی به انتخابات به اصلی ترین عرصه های فعالیت نامزدها، رسانه ها و کاربران برای اعلام نظر در خصوص انتخابات 1400 تبدیل شده است.

- ایسنا/البرز فضای مجازی در هفته های منتهی به انتخابات به اصلی ترین عرصه های فعالیت نامزدها، رسانه ها و کاربران برای اعلام نظر در خصوص انتخابات 1400 تبدیل شده است.

غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در خصوص تمهیدات بهداشتی و امنیتی برای برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می گوید: از حدود چهار ماه قبل سیستم امنیتی مولفه ها را رصد کرده و فضای امنی به خوبی در حال پیش روی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفته است که شیوه نامه تبلیغات داوطلبان در انتخابات 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی طی روزهای آتی از سوی وزارت کشور اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام رصد و پیگیری خواهد شد، می گوید: نامزدهایی که به رقابت های انتخاباتی راه یافته اند باید تابع قانون باشند و چارچوب های قانونی را حتی در فضای مجازی هم که این روزها به اصلی ترین ستاد برای تبلیغات تبدیل شده است، رعایت کنند.

قاسم پور از احزاب و گروه های سیاسی و ستادها هم خواسته است که پروتکل ها را به جد رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 فضای مجازی ستاد اصلی تبلیغات نامزدهای انتخابات 1400 شده است

 فضای مجازی ستاد اصلی تبلیغات نامزدهای انتخابات 1400 شده است